Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Specialized SX (wersja 100 mm skoku)
#1
[Obrazek: p5pb15417107.jpg]
[Obrazek: p5pb15379463.jpg]
na początek zdj z telefonu, jak będę miał chwilę to się ruszę z aparatem w teren

Dużo starych części Smile

Rama: Specialized SX rozmiar L (wersja do slopestyle'u z 100mm skoku)
Damper: Fox float CTD
Widelec: Marzocchi Bomber Z1 Drop off 2003 (130 mm skoku - sprężyna i kąpiel olejowa)

Koło tył: obręcz Mavic D321, piasta DT Onyx
Koło przód: obręcz Mavic D321, piasta Magura
Opona przód: Schwalbe Fat Albert Evo 2,4
Opona tył: Schwalbe Nobby Nic Performance 2,35

Hamulec przód: Shimano Deore 525
Hamulec tył: Win zip (mechanik) + klamka Avid 1.0 (2004)

Tarcza tył: Shimano 160 mm
Tarcza przód: Shimano 180mm

Przerzutka tył: Shimano LX (chyba 2009)
Manetka tył: Shimano LX (1998)
Napinacz: wykonany na obrabiarce CNC, aluminiowe ramie, stalowe blaszki prowadnicy i kółko na łożysku maszynowym

Blat: stalowy wycięty na maszynie CNC 40T
Kaseta: Shimano Tiagra 12-26 (8s)
Łańcuch: Alivio

Korby+suport: Shimano SLX 2016
Pedały: Author

Kierownica: Syntace Vector 740 mm
Gripy: Lizard Skins Charger
Mostek: Dartmoor Fury V3
Stery: Dartmoor

Siodełko: Tioga Mc Groove
Sztyca: Specialized

Waga całości ok 16,5 kg.

niedawno złożony, rama kupiona z uszkodzonym damperem fox RP 23 (o czym sprzedający nie informował - ponoć po serwisie), na początku wymienione wszystkie łożyska i nowy damper Fox Float CTD. Części przełożone z poprzedniego roweru na ramie Specialized P3.

W planach delikatne odchudzenie zestawu chociaż nie mam na to ciśnienia bo wcale nie czuć tej wagi w trakcie jazdy.
No i myk myk Fox'a z zewnetrznym prowadzeniem
Odpowiedz
#2
To do czego ten.rower służy teraz z taką wagą, skokiem i geometrią ?
Odpowiedz
#3
do wszystkiego, wiadomo na trasach zjazdowych nie da rady ale u mnie takich nie ma i nie widzę sensu kupowania sprzętu na wyrost.
no i może asfaltowych i płaskich wypadów powyżej 60 km na nim nie robie.
Geometria jak dla mnie idealna. Nic bym nie zmienił w tym jak się prowadzi.
Odpowiedz
#4
Czyli gdzie nim jeździsz ? Bo nadal nic nie wiadomo.
Odpowiedz
#5
słupsk - ogólnie wybudowane ścieżki, małe uskoki i hopki. Mniej więcej od 30 cm do 160 cm.
do tego naturalne ścieżki z dużym zróżnicowaniem góra dół, im więcej się dzieje tym lepiej.
Dlatego w planach myk myk, dla poprawy płynności przejazdu.
pionowych ścian to u nas dużo nie ma, raczej krótkie fragmenty.
ogólnie wszystko co jest do zjechania to na sztywie da się spokojnie ogarnąć - dlatego tylko 100 skoku z tyłu.
ciasno szybko między drzewami. agresywne przyspieszanie i zmiany kierunku.
do tego turystycznie po lesie też szukając ścieżek z największa ilością zjazdów jaka się da.
Podjazdy mi nie straszne, nie trafiłem u siebie na podjazd gdzie by mi biegów zabrakło.
Odpowiedz
#6
Glad to be here on this website. Great post.
Gurgaon Escorts | Escorts in Gurgaon | Gurgaon Escorts Services | Escorts Services in Gurgaon | Gurgaon Escorts | Escorts in Gurgaon | Gurgaon Escorts Services | Escorts Services in Gurgaon | Gurgaon Escorts | Escorts in Gurgaon | Gurgaon Escorts Services | Escorts Services in Gurgaon | Gurgaon Escorts | Escorts in Gurgaon | Gurgaon Escorts Services |
Odpowiedz
#7
I truly love being here on this website. I really admire your amazing post.
Escorts in Gurgaon | Escorts Service in Gurgaon | Gurgaon Escorts Service | Gurgaon Escorts | Escorts in Gurgaon | Escorts Service in Gurgaon | Gurgaon Escorts Service |  Gurgaon Escorts | Escorts in Gurgaon | Gurgaon Escorts | Escorts Services in Gurgaon | Gurgaon Escorts Services | Escorts in Gurgaon | Gurgaon Escorts | Escorts Services in Gurgaon |
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości