Witam
Chcialem sie podzielic niestety negatywnymi doswiadczeniami z firma HORIZONBIKES
Na wstepie chce dodac ze mieszkam w UK i mam juz spore doswiadczenie z zakupami w tutejszych sklepach rowerowych i jak wyglada standard obslugi klienta przy zakupie i po.
Do rzeczy:
Zachecony stosunkowo dobra oferta zamowilem czesci oraz rame Nicolai od jedynego dystrybutora z Polski a mowa o HorizonBikes.
Znajomi odradzali mi tego przedstawiciela z kilku powodów a mianowicie:
brak telefonu stacjonarnego, brak mozliwosci placenia karta lub przez pay pal, bardzo skromne informacje na temat firmy w internecie nie mowiac juz o zagranicznych informacjach, firma praktycznie jednoosobowa.
No ale trudno uparlem sie zaplacilem zadatek nie malo ponad 20% wartosci ramy.
Nie powiem Pawel(wlasciciel) bo o nim mowa bardzo staral odpisywac na moje maile (szczegulnie te dotyczace przelewu) z zapytaniami ale czesto nie odbieral telefonów bo zajety, bo zawody bo to telefon zagraniczny dzwoni bo to bo tamto.
Po podliczeniu kosztow za rame Nicolai i czesci przez Pana Pawla nie odliczyl zadatku(ponad 2500zl) i wystawil rachunek oczywiscie mailowo bez faktury bez informacji o zaplaceniu podatku VAT.
To bylo pierwsze co mi sie nie spodobalo,oczywiscie po mojej interwencji Pan Pawel odliczyl zadatek, byc moze pomyslal klient z Anglii mozna go lekko skubnac no ale cuz nie udalo sie tym razem.
Idzmy dalej poprosilem Pana Pawla o gwarancje na pismie lub mailowo z Nicolai (5 lat gwarancji udziela producent) w odpowiedzi dowiedzialem sie ze producent nie wysyla takich informacji, w razie problemów nalezy sie kontaktowac wylacznie z przedstawicielem marki a byla nia firma HorizonBikes.
Pomyslalem Ok -przelalem kase i z dusza na ramieniu czekalem na upragniony sprzet.
Sprzet dotarl jak najbardziej nie powiem, dobrze zapakowany.Jesli chodzi o to nie mam zastrzezen ale w dalszym ciagu nie bylo zadnych dokumentów odnosnie gwarancji lub faktury z informacjami o zaplaconym podatku VAT.
Co sie stalo z podatkiem od kwoty 16000zl moge sie tylko domyslac(nie jestem pewien ale to w Polsce jakies 23%)
Na szczescie sprzet spisywal sie dobrze nie bylo koniecznosci kontaktowania sie z HorizonBikes az do niedawna kiedy to chcialem sie przesiasc na rower z wiekszymi kolami wiec zdecydowalem sie sprzedac moja rame Nicolai ktorej nic nie dolegalo.
Znalazlem klienta na rame ale byl jeden zasadniczy problem.
Brak dokumentacji gwarancyjnej lub faktury VAT z numerem referenccyjnym.
Klient byl Anglikiem i mówi ze poczeka pare dni az to zalatwie.
Zdecydowalem sie wiec zadzwonic i napisac maila do Pana Pawla w sprawie gwarancji od marki Nicolai. Obiecal ze to zalatwi.Po trzech tygodniach pisze ze moja wiadomosc byla w spamie i przeslal do Nicolai.Po ponad miesiacu postanowilem znowu napisac do Pana Pawla czy ma jakies wiesci w sprawie ramy Nicolai =zadnej reakcji.
Po okolo 6 tygodniach zdedydowalem sie sam napisac do Nicolai o zaistnialej sytuacji.
Na tresc mojego maila odpisal w przeciagu kilku godzin CEO Nicolai-KarlHeinz Nicolai (zalozyciel firmy) oraz costumer service Nicolai. Poproszono mnie o zrobienie zdjec ramy i paszportu w celu wystawienia gwarancji.
Po 48 godzinach od wyslania maila wlasciciel firmy Nicolai przesyla mi dokument ptwierdzajacy gwarancje z podpisem. Na koniec dodal ze w razie problemow z rama prosze sie kataktowac z nimi bezposrednio.
Wszystko trwalo 48 godzin!!!!
Pan Pawel z HorizonBikes stwierdzil ze nie dostal od nich zadnych informacji przez 6 TYGODNI!!!!!!! (NIEWIADOMO JAK DLUGO MUSIAL BYM CZEKAC GDYBY SIE COS ZEPSULO)
[/b]
Nie wiem moze zyje w innych realiach moze za duzo wymagam ale sorry gwarancja, faktury i dobry after sale service to na zachodzie standard.
Absolutnie odradzam HorizonBikes za brak profesjonalizmu w biznesie i próby oszustwa
Chcialem sie podzielic niestety negatywnymi doswiadczeniami z firma HORIZONBIKES
Na wstepie chce dodac ze mieszkam w UK i mam juz spore doswiadczenie z zakupami w tutejszych sklepach rowerowych i jak wyglada standard obslugi klienta przy zakupie i po.
Do rzeczy:
Zachecony stosunkowo dobra oferta zamowilem czesci oraz rame Nicolai od jedynego dystrybutora z Polski a mowa o HorizonBikes.
Znajomi odradzali mi tego przedstawiciela z kilku powodów a mianowicie:
brak telefonu stacjonarnego, brak mozliwosci placenia karta lub przez pay pal, bardzo skromne informacje na temat firmy w internecie nie mowiac juz o zagranicznych informacjach, firma praktycznie jednoosobowa.
No ale trudno uparlem sie zaplacilem zadatek nie malo ponad 20% wartosci ramy.
Nie powiem Pawel(wlasciciel) bo o nim mowa bardzo staral odpisywac na moje maile (szczegulnie te dotyczace przelewu) z zapytaniami ale czesto nie odbieral telefonów bo zajety, bo zawody bo to telefon zagraniczny dzwoni bo to bo tamto.
Po podliczeniu kosztow za rame Nicolai i czesci przez Pana Pawla nie odliczyl zadatku(ponad 2500zl) i wystawil rachunek oczywiscie mailowo bez faktury bez informacji o zaplaceniu podatku VAT.
To bylo pierwsze co mi sie nie spodobalo,oczywiscie po mojej interwencji Pan Pawel odliczyl zadatek, byc moze pomyslal klient z Anglii mozna go lekko skubnac no ale cuz nie udalo sie tym razem.
Idzmy dalej poprosilem Pana Pawla o gwarancje na pismie lub mailowo z Nicolai (5 lat gwarancji udziela producent) w odpowiedzi dowiedzialem sie ze producent nie wysyla takich informacji, w razie problemów nalezy sie kontaktowac wylacznie z przedstawicielem marki a byla nia firma HorizonBikes.
Pomyslalem Ok -przelalem kase i z dusza na ramieniu czekalem na upragniony sprzet.
Sprzet dotarl jak najbardziej nie powiem, dobrze zapakowany.Jesli chodzi o to nie mam zastrzezen ale w dalszym ciagu nie bylo zadnych dokumentów odnosnie gwarancji lub faktury z informacjami o zaplaconym podatku VAT.
Co sie stalo z podatkiem od kwoty 16000zl moge sie tylko domyslac(nie jestem pewien ale to w Polsce jakies 23%)
Na szczescie sprzet spisywal sie dobrze nie bylo koniecznosci kontaktowania sie z HorizonBikes az do niedawna kiedy to chcialem sie przesiasc na rower z wiekszymi kolami wiec zdecydowalem sie sprzedac moja rame Nicolai ktorej nic nie dolegalo.
Znalazlem klienta na rame ale byl jeden zasadniczy problem.
Brak dokumentacji gwarancyjnej lub faktury VAT z numerem referenccyjnym.
Klient byl Anglikiem i mówi ze poczeka pare dni az to zalatwie.
Zdecydowalem sie wiec zadzwonic i napisac maila do Pana Pawla w sprawie gwarancji od marki Nicolai. Obiecal ze to zalatwi.Po trzech tygodniach pisze ze moja wiadomosc byla w spamie i przeslal do Nicolai.Po ponad miesiacu postanowilem znowu napisac do Pana Pawla czy ma jakies wiesci w sprawie ramy Nicolai =zadnej reakcji.
Po okolo 6 tygodniach zdedydowalem sie sam napisac do Nicolai o zaistnialej sytuacji.
Na tresc mojego maila odpisal w przeciagu kilku godzin CEO Nicolai-KarlHeinz Nicolai (zalozyciel firmy) oraz costumer service Nicolai. Poproszono mnie o zrobienie zdjec ramy i paszportu w celu wystawienia gwarancji.
Po 48 godzinach od wyslania maila wlasciciel firmy Nicolai przesyla mi dokument ptwierdzajacy gwarancje z podpisem. Na koniec dodal ze w razie problemow z rama prosze sie kataktowac z nimi bezposrednio.
Wszystko trwalo 48 godzin!!!!
Pan Pawel z HorizonBikes stwierdzil ze nie dostal od nich zadnych informacji przez 6 TYGODNI!!!!!!! (NIEWIADOMO JAK DLUGO MUSIAL BYM CZEKAC GDYBY SIE COS ZEPSULO)
[/b]
Nie wiem moze zyje w innych realiach moze za duzo wymagam ale sorry gwarancja, faktury i dobry after sale service to na zachodzie standard.
Absolutnie odradzam HorizonBikes za brak profesjonalizmu w biznesie i próby oszustwa