Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
miejsce na wasze foty i filmiki ze zlotu w czarnej górze grudzień 2012
#21
Podeślę jeszcze niebawem trochę fot + filmik(ale to na priva Smile ).
Odpowiedz
#22
(10.12.2012, 20:57)Kartonier napisał(a): Świetne fotki Jergus!
Czy aby na pewno chcecie nocnych fotek? Tongue Tutaj można kilka zobaczyc:
https://picasaweb.google.com/10048153059...ZlotCzarna
Dzięki autorom tych fotek. Wink

Ludzie dziwnie bez kasków wyglądająSmile
Odpowiedz
#23
Pierwsza fota oddaje cały klimat, i ciśnie się słowo, żal, ale cóż wszystkiego mieć nie można.
Przeglądając kolejne- już te bez udziału dwóch kółek, tym bardziejżałuje, ze nie pojechałem.
Może innym razem uda się wyrwać.
Odpowiedz
#24
To i ja wrzucę parę fotonów:
https://picasaweb.google.com/11086658882...aPkkciXxQE

Niestety na naszą sesję załapał się tylko Śledziu i Rysiek.

A gdzie foty ze zjazdu na bele czym ? cyknął mi ktoś foto na łopacie ?! :>

Odpowiedz
#25
Piekne focisze!

Dorzuciłem parę zdjęć tu
http://www.flickr.com/photos/63520141@N0...214698395/
a tu foty z niedzieli, na FRce, głównie z Tymochem
http://www.flickr.com/photos/63520141@N0...226795100/
Odpowiedz
#26
https://picasaweb.google.com/10048153059...3527516402

http://www.youtube.com/watch?v=T0apbeC8Gz8

Jojo Mayer normalnie Smile
Odpowiedz
#27
(09.12.2012, 21:04)pasieczkin napisał(a): Na początek Twoje :-)

[Obrazek: samolot.jpg]




Wzór do naśladowania.Praca w NG pewna.
Odpowiedz
#28
noo... w końcu zrobiłem ostrą segregacje fotek.

http://www.santaclub.pl/teksty,europa,7,...i,126.html

CoolCoolCool
***************************************************
--> SantaClub.pl
--> BIKEHOLICY
***************************************************
Odpowiedz
#29
klick hier - aż bałem się, czy nie przekieruje mnie na jakieś niemieckie strony o dziwnej reputacji Wink
Aktualnie nie mogę czytać forum, gdyż oglądam film o bandzie motherfuckersów z LA, z którymi walczy nieprzekupny gliniarz karateka.
Odpowiedz
#30
I fotki Agi bo chyba jeszcze nie było:
https://plus.google.com/photos/117527622...banner=pwa
Odpowiedz
#31
Aga super oddała klimat !

PS.
Fajne foty Pasiek :-)
Odpowiedz
#32
Tyle fotek do kalendarza... Smile
ET# 36!
Odpowiedz
#33
No, drodzy państwo na mojej poczcie cisza jak makiem zasiał. Foty sie posypały ale jakoś pokaz slajdów nie jest kuszący do oglądania (zamiast filmów) Tongue
Odpowiedz
#34
No właśnie, gdzie są foty i filmiki?

Tormentor? Zwłaszcza filmik od Ciebie Big Grin
Odpowiedz
#35
ja nie wiem czy filmy to dobry pomysł Wink
Przed przeczytaniem moich postów przeczytaj regulamin bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą, gdyż każdy post, niewłaściwie zrozumiany, zagraża Twemu życiu lub zdrowiu. A poza tym synek, nie bądź taki prędki, bo Ci pękną dętki.
Odpowiedz
#36
grubo grubo chłopaki, aż chce się z domu wyjść i na ET pojechać...
ns fuzz/ns snabb/d. hornet
https://www.facebook.com/dreamworkers71
Odpowiedz
#37
Zloty EMTB sa ciekawsze często, wiecej czasu na szwędaczke Smile
Odpowiedz
#38
(22.12.2012, 10:25)Rysiek napisał(a): ja nie wiem czy filmy to dobry pomysł Wink

Rysiu ja to mam nadzieję, że się doczekamy na ten filmik Sniperowy bo kręcił, i kręcił i nasz zjazd z pod schroniska i inne takie i miesiąc drugi mija, kwartał roku niebawem będzie a tu ni widu ni słychu...4
www.emtb.pl
___________________________
numer mobilny: (+48) 784 06 33 55
Odpowiedz
#39
Ja się tam nadal boję Big Grin
Przed przeczytaniem moich postów przeczytaj regulamin bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą, gdyż każdy post, niewłaściwie zrozumiany, zagraża Twemu życiu lub zdrowiu. A poza tym synek, nie bądź taki prędki, bo Ci pękną dętki.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości